Пропустити
інтервю укрінформ
“Для компанії формування грального ринку не проблема, а виклик”

Директор зі зв'язків з громадськістю Parimatch Україна Вадим Місюра дав інтерв'ю УКРІНФОРМ.

інтервю укрінформ
“Для компанії формування грального ринку не проблема, а виклик”

Директор зі зв'язків з громадськістю Parimatch Україна Вадим Місюра дав інтерв'ю УКРІНФОРМ.

інтервю укрінформ
“Для компанії формування грального ринку не проблема, а виклик”

Директор зі зв'язків з громадськістю Parimatch Україна Вадим Місюра дав інтерв'ю УКРІНФОРМ.

інтервю укрінформ
“Для компанії формування грального ринку не проблема, а виклик”

Директор зі зв'язків з громадськістю Parimatch Україна Вадим Місюра дав інтерв'ю УКРІНФОРМ.

Інтерв'ю

“Для компанії формування грального ринку не проблема, а виклик”

Директор зі зв’язків з громадськістю Parimatch Україна Вадим Місюра розповів в інтерв’ю, як ліцензування грального бізнесу змінить правила гри всього ринку, а спорт та інші напрямки отримають додатковий шанс на розвиток і процвітання.

2021 рік обіцяє бути ще більш насиченим на події, пов’язані з гральним бізнесом. Одночасно запущені три масштабні процеси, які мають забезпечити дієздатність нової індустрії. Мова йде про початок та вдосконалення роботи комісії з регулювання ринку, видачу ліцензій представникам бізнесу та ухвалення законопроєкту щодо лібералізації податків. 

– Ваша компанія отримала від регулятора першу та, поки що, єдину ліцензію з букмекерської діяльності. Що це змінить для вашої компанії? 

– Ліцензування – поворотний момент для всієї індустрії. Втім зазначу, що бренд Parimatch вже багато років спільно з футбольними клубами, федераціями, державними інституціями підтримував та розвивав спорт в Україні. 

Це означає, що такі ключові напрямки, як меценатство, корпоративно-соціальна відповідальність та підтримка спорту залишаються в пріоритеті нашої діяльності. Нас сприймають меценатом саме тому, що ми шукали та знаходили можливості підтримувати національний спорт в умовах обмежених ресурсів у країні.

Ми стали першою і наразі єдиною організацією, яка отримала букмекерську ліцензію. Тепер ми зможемо повернутися до своєї основної діяльності – букмекерства (спортивного беттінгу). Це дозволить нам, як соціально відповідальному бізнесу, поповнювати бюджет держави, створювати робочі місця, підтримувати різні напрямки гуманітарної сфери, розвивати та впроваджувати комплексні IT-рішення та давати клієнтам обширну інформацію про відповідальну гру. 

– З якими труднощами може зустрітися Parimatch при формуванні грального ринку?

– Для компанії це в більшості не проблеми, а виклики. Поясню, чому:

  • Запуск ринку. Фактично ринку в останні роки не було, і немає практики в даній сфері, тобто доводиться самим формувати, вчитись на власній практиці, аналізувати показники, створювати нові креативи і ще раз пробувати. На даний час не затверджений технічний регламент, який визначає порядок сертифікації, та немає роз‘яснень, як працювати організаторам азартних ігор в цей перехідний період до затвердження цього регламенту. Хотілось би отримати швидше відповіді на ці питання. 
  • Податковий законопроєкт. До введення в експлуатацію державної онлайн-системи моніторингу на беттінгову діяльність діє потрійний ліцензійний платіж, який у рази вищий, аніж в інших видах азартних ігор. Потрійна плата за ліцензію розглядалась як компроміс – висока вартість ліцензії, податкові канікули для бізнесу до 01.01.2024, зменшений податок з валового ігрового доходу та скасування податку з гравця. Але зараз ситуація з податковим законопроєктом затягнулась, та немає розуміння, коли будуть вирішені питання щодо цих змін. Є певна динаміка на зменшення податку з 18% до 10% у законопроєкті №2713д, але це повинно втілились у законодавчі зміни, яких на даний час немає. Одночасно у 2713д пропонується розглянути, зокрема, питання скасування потрійної плати за ліцензію.
  • Стереотипи та міфи. Нагадую, ринок в Україні не функціонував більш ніж 11 років з різних, на мою думку, не об’єктивних причин. За цей час, через вплив ряду політичних сил та поширення окремих висловлювань, у людей сформувався стереотип, що азартні види бізнесу – це зло, що кошти із сім’ї підуть на азарт і так далі. Вивчаючи дану тему, ми вирішили проаналізувати міжнародні ринки. Так от, цифри, зібрані з усього світу, відображають іншу реальність. Рівень лудоманії (залежність від ігрової діяльності – ред.) серед людей, які беруть участь в азартних розвагах, досягає тільки 1% гравців.

 

Parimatch, як соціально відповідальна компанія, прагне, щоб кожен громадянин найперше розумів, що беттінг – це вид дозвілля (як похід у кіно), а не спосіб заробітку. Друге: нам важливо, щоб кожен гравець відповідально ставився до себе та своєї сім’ї. Так, у компанії вже розроблені принципи відповідальної гри, по яких людина може оцінити ситуацію, проаналізувати, чи стає вона залежною, та знайти ефективні рішення для себе.

Про розвиток українського спорту, візит Конора Макгрегора та Майка Тайсона у Київ, спецпроекти та ставлення до беттінгу читайте в розширеній версії інтерв’ю на сайті Укрінформ.

Img 8530

Інші новини

укр день футбола
Parimatch вітає з Всеукраїнським Днем футболу!

Саме 29 квітня збірна України зіграла свій перший матч в історії та дала старт розвитку українському футболу.

нова колекція пмстор
Гравці “Шахтаря” представили нову колекцію одягу з PM Store

Степаненко, Пятов і Бондар приміряли спортивну кежуал-колекцію від PM Store.

гилевич
CEO Parimatch Україна, Наталія Гілевич розповіла в інтерв’ю “НВ” про складнощі запуску роботи компанії

Поговорили з "Новое Время" про отримання ліцензій, амбіції компанії та власні виклики.

By using our website you are consenting to our use of cookies in accordance with our Cookie Policy