CEO Parimatch Україна, Наталія Гілевич розповіла в інтерв’ю “НВ” про складнощі запуску роботи компанії
Одне з найавторитетніших видань України “Новое Время” поговорили з СЕО Parimatch Україна, Наталією Гілевич про важливі процеси всередині компанії та зовнішні виклики.
Бренд Parimatch в Україні відомий вже не одне десятиліття. Компанія ще в лютому отримала ліцензію для онлайн-казино і, через місяць, основну для себе ліцензію на букмекерську діяльність. На момент запису інтерв’ю українська Parimatch принесла в український бюджет майже половину коштів від легалізації азартних ігор — 131,4 мільйона гривень, але працювати на новому ринку поки так і не почала.
Про те, чому після легалізації грального бізнесу, він все ще гальмує, обсяги ринку і тих, хто визначає його долю, журналісту НВ Бізнес розповіла СЕО української Parimatch Наталія Гілевич. Для неї це перше інтерв’ю в статусі гендиректора бетінгової компанії.
Реальних спортивних продуктів в Україні, які можна назвати бізнесом, — одиниці. Тому вся наша підтримка спорту ближче до меценатства. На жаль, сьогодні ми не можемо від українського спортивного продукту отримати те, що надають європейські та американські бренди. Компанія підтримує спорт, усвідомлюючи, що цей непростий і тривалий шлях формування цілої галузі видасть плоди в майбутньому.
Повне інтерв’ю можна прочитати на сайті “НВ Бізнес”.
Інші новини

Ліга.Бізнес поспілкувалися з Наталією Гілевич, СЕО Parimatch Ukraine, про важливість залишатися відповідальним бізнесом під час війни.

Дивись 2 вересня о 11:00 на YouTube каналі Олександра Усика USYK17.

Напередодні свого масштабного бою-реваншу з Ентоні Джошуа в Саудівській Аравії 20 серпня Parimatch зустрівся з амбасадором відповідальної гри Олександром Усиком.