wpfordev
У Києві відбулася друга зустріч в рамках проекту UHL Business Club для компаній-партнерів УХЛ

В рамках заходу відбулася дискусійна панель про маркетинг в спорті Сьогодні, 22 лютого, у Fedoriv Hub Українська ...

wpfordev
У Києві відбулася друга зустріч в рамках проекту UHL Business Club для компаній-партнерів УХЛ

В рамках заходу відбулася дискусійна панель про маркетинг в спорті Сьогодні, 22 лютого, у Fedoriv Hub Українська ...

wpfordev
У Києві відбулася друга зустріч в рамках проекту UHL Business Club для компаній-партнерів УХЛ

В рамках заходу відбулася дискусійна панель про маркетинг в спорті Сьогодні, 22 лютого, у Fedoriv Hub Українська ...

wpfordev
У Києві відбулася друга зустріч в рамках проекту UHL Business Club для компаній-партнерів УХЛ

В рамках заходу відбулася дискусійна панель про маркетинг в спорті Сьогодні, 22 лютого, у Fedoriv Hub Українська ...

Події, Спонсорство

У Києві відбулася друга зустріч в рамках проекту UHL Business Club для компаній-партнерів УХЛ

В рамках заходу відбулася дискусійна панель про маркетинг в спорті

Сьогодні, 22 лютого, у Fedoriv Hub Українська хокейна ліга спільно з ТМ Parimatch провели другу зустріч в рамках UHL Business Club для компаній партнерів УХЛ.

В рамках зустрічі вже традиційно відбулася дискусійна панель «Взаємодія між видами спорту і популяризація спортивних подій», в ході якої спікери обговорили нові підходи до розвитку і популяризації спорту в Україні на прикладах успішних світових та європейських кейсів, а також поділилися своєю думкою про те, як збирати повні трибуни на матчах і працювати зі своїми колегами з інших спортивних організацій.

Один зі спікерів дискусійної панелі ведучий телеканалу «Прямий» Микола Матросов розповів про те, наскільки сучасні ЗМІ впливають на розвиток спорту в Україні:

Ми підтримуємо всі види спорту і раді сприяти розвитку спорту в Україні. З УХЛ ми працюємо не так давно, але вже досягли досить хороших результатів. Я взагалі вважаю, що ЗМІ повинні підтримувати вітчизняний спорт, щоб він ріс і йшов в маси.

Найбільш обговорюваною темою панелі стала популяризація спортивних подій в Україні і пряма робота з уболівальниками, а також робота з наповнюваністю трибун на матчах і підтримки постійного зв’язку зі спортивної аудиторією.

Виконавчий директор УХЛ Олексій Брага розповів про традиції проведення UHL Business Club, а також розповів про філософію проекту:

— Ми хочемо створити платформу для обміну досвідом серед спортивних менеджерів і функціонерів. Саме тому ми вибрали такий метод взаємин з нашими партнерами. Зазначу, що це вже друга зустріч у рамках проекту UHL Business Club. Ми поміняли локацію, однак формат зустрічі залишився незмінним. Далі, ми також будемо запрошувати різних людей з цікавими кейсами, щоб обговорювати не тільки хокей, але і колаборації з іншими видами спорту. Ну і головна наша мета — це спілкування. Нам потрібно більше спілкуватися, щоб разом створювати щось нове.

 

Інші новини

Для ефективного виконання задач розвідка потребує постійного поповнення запасів
“Небесна кара” для ворогів. Розвідка ЗСУ отримала дрони від Parimatch

Компанія Parimatch Ukraine разом з благодійним фондом "Коло" передали підрозділам ЗСУ чергову партію дронів українського виробництва "Небесна кара", які є однією з нагальних та постійних потреб наших військових

711 млн грн від Parimatch у держбюджет та допомогу ЗСУ
Бізнес у військові часи: 711 млн грн від Parimatch у держбюджет та допомогу ЗСУ

Cаме стільки перерахувала компанія Parimatch Ukraine у державний бюджет податків та зборів і витратила на допомогу Збройним силам України у 2022 році, не зважаючи на усі складності воєнного часу.

Великий бізнес – велика відповідальність
Великий бізнес – велика відповідальність

Для нас велика честь пліч-о-пліч з іншими українськими бізнесами тримати економічний фронт, наближувати нашу спільну перемогу, реалізовувати масштабні проєкти з фандрейзинговою платформою United24

By using our website you are consenting to our use of cookies in accordance with our Cookie Policy