wpfordev
Заробити на Matchday

В рамках освітнього проекту PM Education експерти Sports Talk Club докладно розповіли про те, чому важливо залучати на стадіон сімейну аудиторію

wpfordev
Заробити на Matchday

В рамках освітнього проекту PM Education експерти Sports Talk Club докладно розповіли про те, чому важливо залучати на стадіон сімейну аудиторію

wpfordev
Заробити на Matchday

В рамках освітнього проекту PM Education експерти Sports Talk Club докладно розповіли про те, чому важливо залучати на стадіон сімейну аудиторію

wpfordev
Заробити на Matchday

В рамках освітнього проекту PM Education експерти Sports Talk Club докладно розповіли про те, чому важливо залучати на стадіон сімейну аудиторію

Події, Проєкти

Заробити на Matchday

В рамках освітнього проекту PM Education експерти Sports Talk Club докладно розповіли про те, чому важливо залучати на стадіон сімейну аудиторію, скільки грошей на цьому можна заробити і як мінімізувати витрати.

За кілька років відвідуваність матчів білоруського футбольного клубу «Динамо» (Брест) зросли з 1700 до 8500 осіб. За словами екс-генерального менеджера команди Максима Краснобаева, це багато в чому відбулося завдяки послідовній роботі клубу з уболівальниками і розширенню аудиторію шляхом проведення свят на стадіоні перед кожним матчем.

«В останній рік на кожному матчі ми отримували прядка $ 20 000 чистого прибутку. При тому що над Matchday працювало 6-8 штатних співробітників і до 30 осіб залученого персоналу. Кілька тисяч глядачів приходили на стадіон за кілька годин до гри, завдяки чому клуб заробляв не тільки під час матчу, а й протягом усього дня.

Дуже важливо проінформувати вболівальників про те, що у вас буде відбуватися. Забезпечити їх гарячою їжею і холодним пивом, встановити фотозони, щоб глядачі ділилися яскравими і красивими фотографіями з вашого матчу. Matchday — це прекрасна можливість не тільки залучити нову аудиторію на гру, але і підвищити лояльність глядачів», — зазначив Максим Краснобаев.

«Я з командою довго аналізував поведінку американського вболівальника, — поділився своїм досвідом керівник агентства Sportlab і організатор Z-Games Максим Карпій. — Нам багато чому варто повчитися у них з точки зору організації дозвілля. Якщо ви запрошуєте на стадіон не тільки фанатів, а й сімейну аудиторію, то таким чином ви відразу підвищуєте відвідуваність на 40-50%. Крім того, у вас з’являється можливість працювати зі спонсорами з нових категорій: кому цікаві діти і дівчата.

Для того, щоб спортивна подія окупалася і приносила прибуток, вона повинна проходити не менше 5-6 годин. Тоді у людини є можливість спокійно випити пива, поїсти, придбати атрибутику. поспілкуватися з друзями і повноцінно відпочити. Сам матч — це лише один з елементів розваги».

«Я впевнений, що спорт без уболівальників неможливий. Команди грають для глядачів, а завдання клубів докласти максимум зусиль, щоб повернути їх на трибуни після скасування карантину. Бренд Parimatch продовжує освітній проект PM Education і сподівається, що українське спортивне співтовариство зробить все можливе, щоб знову завоювати любов і довіру вболівальників», — зазначив представник Parimatch Вадим Місюра.

Повна версія Sports Talk Club «Matchday. Як повернути уболівальників? » доступна за посиланням: https://youtu.be/oHDjmPoo2PM

Інші новини

новиков победа
Олексій Новіков став найсильнішим на турнірі Giant’s Live Strongest Mans Show

Це офіційні змагання, через який силачі кваліфікуються на конкурс World's Strongest Man.

романчук бронза
Михайло Романчук здобув бронзу у плаванні на 800 метрів на ОІ-2020 у Токіо

Український плавець виграв чергову медаль для збірної та встановив олімпійський рекорд.

омельчук коствич бронза
Олег Омельчук та Олена Костевич – бронзові призери ОІ-2020 у Токіо

Українські спортсмени вибороли третю медаль на Іграх у Токіо у мікст-стрільбі.

By using our website you are consenting to our use of cookies in accordance with our Cookie Policy