wpfordev
В Україні відкрили Sports Talk Club

В рамках освітньої платформи PM education торгова марка Parimatch спільно з Tribuna.com і Sports Talk Club презентували новий експертний майданчик

wpfordev
В Україні відкрили Sports Talk Club

В рамках освітньої платформи PM education торгова марка Parimatch спільно з Tribuna.com і Sports Talk Club презентували новий експертний майданчик

wpfordev
В Україні відкрили Sports Talk Club

В рамках освітньої платформи PM education торгова марка Parimatch спільно з Tribuna.com і Sports Talk Club презентували новий експертний майданчик

wpfordev
В Україні відкрили Sports Talk Club

В рамках освітньої платформи PM education торгова марка Parimatch спільно з Tribuna.com і Sports Talk Club презентували новий експертний майданчик

Події, Проєкти

В Україні відкрили Sports Talk Club

В рамках освітньої платформи PM education торгова марка Parimatch спільно з Tribuna.com і Sports Talk Club презентували новий експертний майданчик для спілкування й обміну досвідом фахівців спортивної індустрії України із залученням міжнародних експертів.

На сьогоднішній день в Україні відчувається гостра нестача програм з підготовки спортивних менеджерів. При цьому сучасний спорт відчуває жорстку конкуренцію як з боку індустрії розваг, так і з боку кіберспорту. Й цю конкуренцію за увагу глядача неможливо виграти, якщо не йти в ногу з часом і не вчитися на кращих міжнародних прикладах.

«В рамках освітньої платформи PM education ми будемо підтримувати різні проекти, спрямовані на розвиток професійних якостей фахівців спортивної індустрії. Sports Talk Club буде цікавий тим, хто хоче вчитися сам і розвивати спорт в країні. Вже сьогодні завдяки цьому проекту можна безкоштовно подивитися лекції спортивних міжнародних маркетологів», — заявив представник TM Parimatch Вадим Місюра.

В рамках першої зустрічі учасники Sports Talk Club обговорювали тему Digital в спорті. Кожен з чотирьох спікерів наголосив на важливості роботи з даними і звернув увагу на необхідність залучати вболівальника в спортивну подію.

«Спортивні клуби часто хочуть працювати зі зрозумілими їм бізнес-моделями старого зразка і бояться нових форматів. Але перемагають найчастіше авантюристи, які не бояться експериментувати», — зазначив Oscar Ugaz, лектор університету Real Madrid і стратегічний агентства Atomikal Marketing Digital.

«Спорт  це релігія, а уболівальник  ваш Бог», — звернувся до аудиторії Federico Winer, лектор Loughborough University Великобританії. — «Спорт відчуває серйозну конкуренцію, так як в середньому людина щодня отримує інформацію про 6-7 події розважального характеру. І «продавати спорт» сьогодні набагато складніше, ніж 50 років тому. Тому ви повинні досконально знати вашого вболівальника, так як дані про нього  це золото в спорті».

Керівник Асоціації спортивних менеджерів Німеччини Stephan Peters показав механізми залучення студентів в спортивне життя країни, а також поділився цифрами про роль спорту в економіці країни.

Автор Tribuna.com & YouTube-каналу «Трендець» Дмитро Поворознюк докладно розповів про те, коли є сенс відкривати блог на Youtube, а коли краще обмежитися Instagram аккаунтом. Журналіст на конкретних прикладах показав, який контент користується популярністю і що потрібно зробити, щоб отримати мільйон переглядів.

У презентації також взяв участь баскетболіст збірної України і «Київ-баскет» Максим Пустозвонов, володар одного з найпопулярніших акаунтів в Instagram серед діючих спортсменів.

«Свій акаунт я веду повністю самостійно, витрачаю на це близько години в день. Це важливе завдання з розвитку баскетболу в країні, яка дозволяє залучати уболівальників, отримувати прямий зв’язок від них. Більш того, це наближає мене до здійснення мрії відкриття власної академії в Україні, за прикладом школи Сабоніса в Литві », — зазначив Максим Пустозвонов.

Наступна зустріч Sports Talk Club відбудеться вже в квітні.

Повний запис трансляції тут: https://www.youtube.com/watch?v=9FGnb6CgDKY&fbclid=IwAR3PoFSHsgUn1m_h5S-aHaZ4gLz4DFW2g8jh4D0wUwGVF1R9bEXDER2HGno

Інші новини

2
“Міні ППО”: система протидії дронам від DOU, KOLO та Parimatch вже на передовій

Установка SKY CTRL виявляє будь-які літаючі об'єкти в радіусі 10 км, глушить і збиває з курсу ворожі дрони.

1
Захистити тих, хто захищає нас: за сім місяців бренд Parimatch передав ЗСУ 3655 бронежилетів.

Загальна вартість допомоги складає майже 37 мільйонів гривень.

420х280 Ua
SBC Awards 2022: Parimatch Ukraine – кращий бетінг і iGaming оператор у Східній Європі

Вперше головна європейська нагорода у сфері азартних ігор поїде до України.

By using our website you are consenting to our use of cookies in accordance with our Cookie Policy