wpfordev
Спонсорство в спорті. Як залучити партнерів?

29 квітня о 19:30 за підтримки ТМ Parimatch і Tribuna.com відбудеться чергова онлайн-конференція Sports Talk Club

wpfordev
Спонсорство в спорті. Як залучити партнерів?

29 квітня о 19:30 за підтримки ТМ Parimatch і Tribuna.com відбудеться чергова онлайн-конференція Sports Talk Club

wpfordev
Спонсорство в спорті. Як залучити партнерів?

29 квітня о 19:30 за підтримки ТМ Parimatch і Tribuna.com відбудеться чергова онлайн-конференція Sports Talk Club

wpfordev
Спонсорство в спорті. Як залучити партнерів?

29 квітня о 19:30 за підтримки ТМ Parimatch і Tribuna.com відбудеться чергова онлайн-конференція Sports Talk Club

Події, Проєкти

Спонсорство в спорті. Як залучити партнерів?

Криза помітно відбилася на спортивній індустрії. Крім припинення практично всіх змагань, багато компаній помітно скоротили свою спонсорську активність. Чи стане складніше залучати партнерів в нових реаліях? Для чого брендам сьогодні вкладати гроші в спорт? В рамках освітньої платформи PM Education на ці та багато інших питань відповість віце-президент MediaCom Майкл Шер.

29 квітня о 19:30 за підтримки ТМ Parimatch і Tribuna.com відбудеться чергова онлайн-конференція Sports Talk Club. Гостем клубу стане один з найкращих спортивних маркетологів Європи, віце-президент напрямку Sports and Entertainment міжнародного агентства MediaCom Майкл Шер.

«Торгова марка Parimatch продовжує підтримувати український спорт. Крім прямої підтримки в ситуації, що склалася, нам важливо допомогти місцевим клубам, лігам і федерація ставати більш привабливим з комерційної точки зору. Від цього виграють як партнери, так і вболівальники по всій країні «, — зазначив представник торгової марки Parimatch Вадим Місюра.

До приходу в Mediacom Майкл керував комерційною діяльністю футбольного клубу Rangers FC, а ще раніше відповідав за спонсорство та партнерство найбільшого футбольного бізнес-форуму Soccerex. Він має ступінь MBA в області футбольної індустрії і є викладачем Академії Футбольного Бізнесу (FBA).

Майкл консультував і співпрацював з багатьма всесвітньо відомими брендами, спортивними командами, медіа-організаціями та видатними спортсменами на таких великих спортивних заходах, як чемпіонати світу та Європи з футболу та Олімпійські ігри .

У список клієнтів його входять міжнародні компанії American Airlines, Shell, Allianz, Indeed, Sony, Toyota, Coca-Cola, P & G, VW, Subway і багато інших. Також Майкл співпрацює зі «зірками» світового футболу включаючи пана Пеле.

Для того, щоб отримати посилання на безкоштовну трансляцію конференції, необхідно пройти реєстрацію: https://forms.gle/swHxhhdqeQjRe6AX6

Інші новини

Stop Russian Sport
#stoprussiansport

Народжений в Україні бренд Parimatch продовжує підтримувати український спорт і ЗСУ. Ми впевнені, що наша сила в єдності - і разом ми зробимо все, щоб не допустити повернення атлетів країни-терориста на міжнародні змагання!

Для ефективного виконання задач розвідка потребує постійного поповнення запасів
“Небесна кара” для ворогів. Розвідка ЗСУ отримала дрони від Parimatch

Компанія Parimatch Ukraine разом з благодійним фондом "Коло" передали підрозділам ЗСУ чергову партію дронів українського виробництва "Небесна кара", які є однією з нагальних та постійних потреб наших військових

711 млн грн від Parimatch у держбюджет та допомогу ЗСУ
Бізнес у військові часи: 711 млн грн від Parimatch у держбюджет та допомогу ЗСУ

Cаме стільки перерахувала компанія Parimatch Ukraine у державний бюджет податків та зборів і витратила на допомогу Збройним силам України у 2022 році, не зважаючи на усі складності воєнного часу.

By using our website you are consenting to our use of cookies in accordance with our Cookie Policy