wpfordev
Майкл Шер: «Емоції людей — головний актив спортивного спонсорства»

Гість Sports Talk Club Майкл Шер працює на ринку спортивного спонсорства більше 20 років

wpfordev
Майкл Шер: «Емоції людей — головний актив спортивного спонсорства»

Гість Sports Talk Club Майкл Шер працює на ринку спортивного спонсорства більше 20 років

wpfordev
Майкл Шер: «Емоції людей — головний актив спортивного спонсорства»

Гість Sports Talk Club Майкл Шер працює на ринку спортивного спонсорства більше 20 років

wpfordev
Майкл Шер: «Емоції людей — головний актив спортивного спонсорства»

Гість Sports Talk Club Майкл Шер працює на ринку спортивного спонсорства більше 20 років

Події, Проєкти

Майкл Шер: «Емоції людей — головний актив спортивного спонсорства»

В рамках освітнього проекту PM Education перед українським спортивним співтовариством виступив один з кращих маркетологів Європи, віце-президент напрямку Sports and Entertainment міжнародного агентства MediaCom Майкл Шер. Черговий Sports Talk Club, організований торговою маркою Parimatch за підтримки Tribuna.com і Xsport, був присвячений темі спортивного спонсорства.

Гість Sports Talk Club Майкл Шер працює на ринку спортивного спонсорства більше 20 років. Серед його клієнтів не тільки міжнародні компанії American Airlines, Shell, Allianz, Indeed, Sony, Toyota, Coca-Cola, P & G, VW, Subway, а й «зірки» світового футболу включаючи пана Пеле.

Незважаючи на величезний міжнародний досвід, Майкл відмінно знає український ринок, так як він народився і навчався в Києві. Майкл в своїй лекції згадав про те, що спонсорство може бути в кілька разів ефективніше прямої реклами і бренди шукають можливість «глибокого» зв’язку зі споживачами. Також важливо сьогодні розуміти, що, якщо у вас немає CRM — у вас немає майбутнього. І особливо важливий зараз комплексний аналіз завдання потенційного партнера і вміння мислити стратегічно.

«Ми раді, що українські клуби, ліги і федерації отримали можливість з перших вуст почути структуровану інформацію про те, як спілкуватися зі спонсорами і порівняти її зі своїм досвідом. Український ринок спортивного бізнесу порівняно молодий, тому міжнародні практики та поради дуже цінні. Торгова марка Parimatch продовжує підтримувати український спорт. Ми ставимо перед собою завдання допомогти спортивної індустрії України стати сильніше після карантину і впевнені, що знання і професійні навички цьому сприяють «, — зазначив представник торгової марки Parimatch Вадим Місюра.

Повністю виступ Майкла Шера є за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ussyqOEyZTQ&feature=youtu.be

Якщо ви хочете отримати презентацію експерта російською, заповніть анкету:

https://forms.gle/swHxhhdqeQjRe6AX6

Інші новини

Для ефективного виконання задач розвідка потребує постійного поповнення запасів
“Небесна кара” для ворогів. Розвідка ЗСУ отримала дрони від Parimatch

Компанія Parimatch Ukraine разом з благодійним фондом "Коло" передали підрозділам ЗСУ чергову партію дронів українського виробництва "Небесна кара", які є однією з нагальних та постійних потреб наших військових

711 млн грн від Parimatch у держбюджет та допомогу ЗСУ
Бізнес у військові часи: 711 млн грн від Parimatch у держбюджет та допомогу ЗСУ

Cаме стільки перерахувала компанія Parimatch Ukraine у державний бюджет податків та зборів і витратила на допомогу Збройним силам України у 2022 році, не зважаючи на усі складності воєнного часу.

Великий бізнес – велика відповідальність
Великий бізнес – велика відповідальність

Для нас велика честь пліч-о-пліч з іншими українськими бізнесами тримати економічний фронт, наближувати нашу спільну перемогу, реалізовувати масштабні проєкти з фандрейзинговою платформою United24

By using our website you are consenting to our use of cookies in accordance with our Cookie Policy