wpfordev
Майкл Шер: «Емоції людей — головний актив спортивного спонсорства»

Гість Sports Talk Club Майкл Шер працює на ринку спортивного спонсорства більше 20 років

wpfordev
Майкл Шер: «Емоції людей — головний актив спортивного спонсорства»

Гість Sports Talk Club Майкл Шер працює на ринку спортивного спонсорства більше 20 років

wpfordev
Майкл Шер: «Емоції людей — головний актив спортивного спонсорства»

Гість Sports Talk Club Майкл Шер працює на ринку спортивного спонсорства більше 20 років

wpfordev
Майкл Шер: «Емоції людей — головний актив спортивного спонсорства»

Гість Sports Talk Club Майкл Шер працює на ринку спортивного спонсорства більше 20 років

Події, Проєкти

Майкл Шер: «Емоції людей — головний актив спортивного спонсорства»

В рамках освітнього проекту PM Education перед українським спортивним співтовариством виступив один з кращих маркетологів Європи, віце-президент напрямку Sports and Entertainment міжнародного агентства MediaCom Майкл Шер. Черговий Sports Talk Club, організований торговою маркою Parimatch за підтримки Tribuna.com і Xsport, був присвячений темі спортивного спонсорства.

Гість Sports Talk Club Майкл Шер працює на ринку спортивного спонсорства більше 20 років. Серед його клієнтів не тільки міжнародні компанії American Airlines, Shell, Allianz, Indeed, Sony, Toyota, Coca-Cola, P & G, VW, Subway, а й «зірки» світового футболу включаючи пана Пеле.

Незважаючи на величезний міжнародний досвід, Майкл відмінно знає український ринок, так як він народився і навчався в Києві. Майкл в своїй лекції згадав про те, що спонсорство може бути в кілька разів ефективніше прямої реклами і бренди шукають можливість «глибокого» зв’язку зі споживачами. Також важливо сьогодні розуміти, що, якщо у вас немає CRM — у вас немає майбутнього. І особливо важливий зараз комплексний аналіз завдання потенційного партнера і вміння мислити стратегічно.

«Ми раді, що українські клуби, ліги і федерації отримали можливість з перших вуст почути структуровану інформацію про те, як спілкуватися зі спонсорами і порівняти її зі своїм досвідом. Український ринок спортивного бізнесу порівняно молодий, тому міжнародні практики та поради дуже цінні. Торгова марка Parimatch продовжує підтримувати український спорт. Ми ставимо перед собою завдання допомогти спортивної індустрії України стати сильніше після карантину і впевнені, що знання і професійні навички цьому сприяють «, — зазначив представник торгової марки Parimatch Вадим Місюра.

Повністю виступ Майкла Шера є за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ussyqOEyZTQ&feature=youtu.be

Якщо ви хочете отримати презентацію експерта російською, заповніть анкету:

https://forms.gle/swHxhhdqeQjRe6AX6

Інші новини

2
“Міні ППО”: система протидії дронам від DOU, KOLO та Parimatch вже на передовій

Установка SKY CTRL виявляє будь-які літаючі об'єкти в радіусі 10 км, глушить і збиває з курсу ворожі дрони.

1
Захистити тих, хто захищає нас: за сім місяців бренд Parimatch передав ЗСУ 3655 бронежилетів.

Загальна вартість допомоги складає майже 37 мільйонів гривень.

420х280 Ua
SBC Awards 2022: Parimatch Ukraine – кращий бетінг і iGaming оператор у Східній Європі

Вперше головна європейська нагорода у сфері азартних ігор поїде до України.

By using our website you are consenting to our use of cookies in accordance with our Cookie Policy