CEO Parimatch Україна Наталія Гілевич: “Сьогодні споживач диктує вимоги бізнесу”
Deloitte організував панельну онлайн-дискусію для лідерів української галузі технологій. Для участі в заході запросили керівників компаній-лідерів українського бізнесу Олександра Комарова (президент Київстар), Євгенія Донця (СЕО HELSI), Андрія Федоріва (СЕО Fedoriv Group) і Наталію Гілевич (СЕО Parimatch Україна). Темою обговорення стали Deloitte Predictions на 2021 рік, спікери обговорили найбільш перспективні і популярні технології на глобальному ринку, застосування цих трендів в Україні, а також озвучили власні прогнози і плани.
СЕО Parimatch Україна Наталії Гілевич відкрила завісу роботи такої великої компанії, розповівши про використання хмарних сервісів, застосуванні цифровізації в спорті і поділилася своїми прогнозами щодо прогресу технологій в своєму бізнесі.
Розвиток технологій
Технології – це сервіс необхідний клієнту. Він полягає в стабільності, безпеки, швидкості, якості і в багато іншому. І сьогодні саме споживач диктує вимоги, який сервіс він хоче отримувати. Саме запитами споживачів драйв технології.
Спорт, як бізнес-індустрія
Головні дійові особи в спорті, це організатори і фани. Між ними знаходяться бренди, букмекери і інші компанії. Якщо, наприклад, спортсмени не розуміють цінність соцмереж, необхідності з їх допомогою комунікувати з аудиторією, то букмекерові поруч стояти немає сенсу. Тому, сьогодні саме компанія підказує федераціям, лігам, клубам і спортсменам, що це необхідно.
І якщо у когось немає ресурсів на реалізацію таких проектів, Parimatch приходить на допомогу. Адже так можна отримати довгостроковий ефект, не тільки для компанії, але і для суспільства.
Міграція в хмари
Сучасний букмекерський бізнес, це тисячі операцій в секунду. У зв’язку з цим нещодавно компанія прийняла відповідальне рішення перевести сервера в хмари. Причини прості: економія грошей, зменшення ризику і стабільність. Букмекер зав’язаний на кількості подій, яких може бути кілька тисяч в день. І щоб відповідати всім вимогам, нам необхідно не відставати від технологій.
Жіночий спорт
Зростання інтересу до жіночого спорту закономірний. Справа в тому, що чоловічий спорт вже досяг піку своєї популярності. А щоб масштабувати бізнес, потрібно розширювати аудиторію і цей момент настав. Більшої кількості вболівальників серед чоловіків вже не буде, а ось жінки, навпаки, тільки збільшують своє число як вболівальниці. До того ж роль жінки виросла, вона працює, приймає важливі рішення в сім’ї, її чують. У наступному сезоні в Україні з’являться жіночі команди в кожному клубі УПЛ. Жіночий футбол – новий пріоритет УЄФА.
Подивитися дискусію можна на YouTube-каналі Deloitte.
Прогнози Deloitte стають точніше з кожним роком і на даний момент збувається близько 80%. Деякі стартапи на самому початку спиралися на прогнози Deloitte щодо успішності свого бізнесу і продовжують працювати в Україні до цього дня. В Україні Deloitte веде свою діяльність з 1993 року і за цей час сформував унікальну екосистему, яка поєднує глибокий професійний досвід і інноваційний погляд на вирішення складних бізнес-завдань клієнтів.

Інші новини

Сплачені компанією кошти підуть на підтримку спорту, медицини і освіти.

Досягнення Цілей сталого розвитку ООН – завдання для лідерів ринків по всьому світу.

Маркетингова команда Parimatch Ukraine отримала найвище визнання у сфері реклами за напрямом "Розваги".