Parimatch оголосив про партнерство з Reface і запустив челлендж
Бренд Parimatch оголосив про офіційне партнерство з популярним українським AI-додатком Reface (більше 100 мільйонів скачувань по всьому світу). Компанії відзначили своє партнерство запуском в соцмережах спільного челенджу, який продемонструє приголомшливі можливості Reface і глобальну кампанію Parimatch за участю зірок футбольного клубу «Ювентус». Таких як Артур Мело, Луїс да Сілва Данило, Альваро Мората, Кріштіану Роналду і Войцех Щенсний.
Челлендж відразу ж привернув увагу блогерів і користувачів Instagram у всьому світі. У ньому також беруть участь міжнародні зірки і амбасадори Parimatch.
- Марсело Аугусто Давид aka Coldzera, професіональний бразильський гравець CS: GO;
- Федір Черкашин, висхідна зірка боксу;
- Ярослав Амосов, український боєць Bellator MMA;
- Марина Мороз aka Iron Lady, український боєць UFC;
- Арман Царукян, боєць UFC у легкій вазі;
- Петро No Mercy Ян, колишній чемпіон UFC у легкій вазі.
Челлендж Parimatch x Reface триватиме з 5 по 12 квітня. У ньому можуть взяти участь усі бажаючі віком від 18 років, за винятком жителів деяких країн, а також спірних і окупованих територій. 10 переможців отримають подарункові набори Parimatch з приголомшливою продукцією. Офіційні правила участі доступні в спеціальному розділі програми Reface.
Іван Ляшенко, директор з маркетингу, Parimatch: «Неймовірне вибухове зростання Reface є джерелом величезного натхнення для Parimatch, і ми дуже раді стати офіційними партнерами! У нас в розробці маса неймовірних кампаній, і ми з нетерпінням чекаємо моменту, коли зможемо їх продемонструвати. Це дійсно чудові проекти, які створюють наші фахівці. Ми раді оголосити наш перший спільний челлендж і закликаємо кожного скачати Reface і спробувати його воістину безмежні можливості».
Діма Швець, CEO і співзасновник Reface: «Є безліч бізнесів, які можуть взаємодіяти з нашою AI-технологією: фешн, рітейл, музична індустрія, арт-проекти і кінокомпанії. Ми дуже раді, що завдяки співпраці з Parimatch наш додаток можуть спробувати і спортивні фанати і стати ще ближче до своїх улюблених футбольних команд. COVID став справжнім випробуванням для шанувальників спорту, які сумують за офлайн-іграми. Сподіваюся, Reface допоможе їм залишатися на зв’язку з улюбленими гравцями».
Інші новини

Як національні та західні компанії підтримують настрій українців та наближають країну до перемоги.

Сплачені компанією кошти підуть на підтримку спорту, медицини і освіти.

Досягнення Цілей сталого розвитку ООН – завдання для лідерів ринків по всьому світу.