Досвід роботи івент-простору PMHUB у часи пандемії
Зараз віртуальні заходи нікого не дивують. У мережі транслюють найбільші конференції на кшталт WebSummit, вручають статуетки «Золотих глобусів» і Греммі, а артисти рівня Dua Lipa й Travis Scott дають концерти на багатомільйонну аудиторію.
Але в березні 2020 року всі було інакше. В онлайні відбувалися хіба що точкові вебінари та рідкісні конференції, а масові заходи міцно асоціювалися з фізичною присутністю. У PMHUB кажуть, що після оголошення карантину у команди був легкий ступор — думка, що людей не можна прийняти на локації не вкладалася в голові.
Команда вирішила не чекати й майже відразу перейшла на організацію онлайн-заходів. На «руку» грало відразу кілька факторів: гнучкість локації — її можна було відносно легко перетворити в хаб для трансляцій — а також технічне обладнання, яке дозволяло налаштувати віртуальне мовлення всього за кілька кроків.
У PMHUB відзначають, що сучасним івент-просторам вкрай важливо бути різноплановими — це одна з речей, яка допомагає бути конкурентним. Тому в хабі проводяться далеко не тільки бізнес-конференції, а також культурні заходи, стендап-вечори, артшоу і театральні вистави.
Ще більше деталей та ексклюзивних коментарів від керівників PMHUB про те, як адаптуватися та зробити успішним івент-простір у період пандемії – у матеріалі нашого партнера Na chasi.
Інші новини

Як національні та західні компанії підтримують настрій українців та наближають країну до перемоги.

Сплачені компанією кошти підуть на підтримку спорту, медицини і освіти.

Досягнення Цілей сталого розвитку ООН – завдання для лідерів ринків по всьому світу.