TM Parimatch продовжує підтримувати український хокей

TM Parimatch продовжує підтримувати український хокей

21 листопада Українська хокейна ліга провела прес-конференцію, присвячену проведенню 300 матчу в регулярних чемпіонатах УХЛ.

В ході заходу генеральний директор УХЛ Сергій Варламов і виконавчий директор ліги Олексій Брага розповіли про досягнення ліги, плани та цілі УХЛ, а також представили новий логотип чемпіонату.

Перший чемпіонат під егідою УХЛ був проведений в сезоні 2016-2017 років. Нинішній чемпіонат є вже третім за рахунком. У ньому беруть участь шість клубів — це та планка, якої ліга дотримується протягом трьох сезонів. Це «Донбас» (Донецьк), ХК «Кременчук» (Кременчук), «Білий Барс» (Біла Церква), МХК «Динамо» (Харків), «Крижані Вовки» (Київ), а також новостворений хокейний клуб «Дніпро» ( Херсон).

 «Дніпро» — це перший хокейний клуб в країні, який був створений місцевими органами влади як комунальне підприємство. Ми сподіваємося, що приклад херсонського клубу стане каталізатором реалізації подібних проектів і в інших містах, де не перший рік ведуться розмови про створення комунальних клубів », — заявив генеральний директор ліги Сергій Варламов.

Команди в регулярному чемпіонаті проведуть по 40 матчів. Дві найсильніші команди безпосередньо потраплять до півфіналу, а клуби, що займуть місця з 3 по 6, розіграють між собою ще дві путівки до півфіналу. Півфінали і фінальна серія триватимуть до чотирьох перемог однієї з команд.

Виконавчий директор ліги Олексій Брага наголосив на важливості співпраці УХЛ і ТМ «Parimatch» і представив новий логотип чемпіонату.

«ТМ «Parimatch» з перших днів існування Української хокейної ліги є надійним партнером і другом. Більш того, в цьому сезоні партнерство УХЛ і ТМ «Parimatch» вийшло на новий рівень співпраці: відтепер чемпіонат відтепер носить офіційну назву – «Українська хокейна ліга — Парі-Матч»», — заявив виконавчий директор УХЛ Олексій Брага. Також на заході було презентовано і офіційний логотип чемпіонату в сезоні 2018-2019 років.

Важливість такого партнерства для ТМ «Parimatch» зазначив представник торгової марки Вадим Місюра: «Уже третій рік ми продовжуємо підтримувати український хокей і це не випадково. В умовах кризи українського спорту хокей вибрав єдиний, на наш погляд, виграшний шлях — зробив акцент на молодих. І це спрацювало! Повні хокейні майданчики в Кременчуці, Херсоні, Харкові — відмінний індикатор зростаючого інтересу до гри мільйонів. Саме тому ми вирішили не тільки продовжити, а й розширити співпрацю з УХЛ. Ми продовжимо наші активності «Тренування із зіркою» і «Кращий гравець місяця», а також представимо нові проекти».