Час нових можливостей для спортивної індустрії

Час нових можливостей для спортивної індустрії

Провідні українські та міжнародні експерти в рамках освітньої платформи PM Education обговорили найкращі приклади роботи з уболівальниками і спонсорами під час карантину.

Незважаючи на скасування або перенесення практично всіх спортивних змагань, важливо розуміти головне: рано чи пізно, але вони відновляться. Як пережити кризу і стати сильнішим в ситуації, що склалася? Саме цьому питанню була присвячена онлайн конференція Sports Talk Club, організована торговою маркою Parimatch за підтримки Tribuna.com в рамках освітньої платформи PM Education.

Експерти зійшлися на думці, що ключова задача на даний момент — допомагати суспільству справлятися зі сформованою ситуацією, проводити корисні для аудиторії заходи, чесно і відверто спілкуватися зі спонсорами та партнерами.

«У ці вихідні LaLiga проведе незвичайний музичний фестиваль, в якому візьмуть участь як футболісти іспанських клубів, так і відомі артисти. Всі будуть перебувати вдома, але при цьому вболівальники отримають можливість побачити і почути своїх кумирів», — розповів Даніель Серехідо, представник іспанської LaLiga.

«Зараз найкраще працює залучення уболівальників через спільні онлайн-зустрічі зі спортсменами, турніри з кіберспорту, нестандартні ідеї накшталт спільних переглядів фільмів. Потрібно розуміти, що і великі, і маленькі клуби виявилися в однаковій ситуації. Тому зараз маленькі команди можуть використовувати точно такі ж інструменти, як топ-клуби, так як все це можна реалізовувати практично безкоштовно», — зазначив Бас Шнатер, засновник агентства, що займається залученням уболівальників у спорті.

«Партнерам важливо підтримати спортивну індустрію в ситуації, що склалася. Ще важливіше  не втратити масовий і дитячий спорт. Незважаючи на всі труднощі, торгова марка Parimatch буде поруч зі спортивної індустрією України і зробить все можливе, щоб підтримати ті проекти, які хочуть навчитися існувати в ринкових умовах», —поділився думкою представник торгової марки Parimatch Вадим Місюра.

«Для будь-якої спортивної організації сьогодні необхідно мати план дій при будь-якому сценарії. Ніхто не знає, як довго триватиме карантин, коли відновляться змагання і в якому вигляді. Саме тому ми заздалегідь пропрацювали 4 варіанти розвитку подій і залишили докладний план для кожного з них», — поділилася своєю стратегією Вікторія Веремієнко, директор по маркетингу Run Ukraine.

«Обов’язково потрібно проговорити з вашими партнерами і спонсорами ситуацію, що склалася. Знайдіть разом з ними рішення, які влаштують обидві сторони. Все розуміють, що потрібно йти на компроміси. Не бійтеся обговорити і дізнатися, що потрібно вашим партнерам в даній ситуації», — резюмував Дмитро Черницький, керівник Run Ukraine.

Понад дві години учасники дискусії ділилися своїми ідеями і давали поради спортивної індустрії з подолання кризи. Повний запис трансляції доступний за посиланнями: